cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Bonus

Wkarinaen1
Rewards Hunter

Hola quisiera saber si alguien me pudiera ayudar con respecto a este tema de los creditos por refencia ya que no me dieron uno 🤔  segun lei si usaste antes el mobil con abrir algun otra cuenta de  ibotta no te daran los creditos del nuevo usuario, alguien que si me saque de dudas porfavor, les agradesco mucho. SALUDOS 

3 Replies

Re: Bonus

FelskyNY
Deal Master

Google translate for those of you who want to help out -  @ScottyS  can that option be added in as a suggestion? 

Hello I would like to know if someone could help me regarding this topic of credits for refencia since they did not give me one according lei if you used before the mobile with opening some other ibotta account will not give you the credits of the new user, someone who if I take doubts please, I thank them very much. Best regards

mmoore01
Deal Master

My laptop's Google Translate says this:

Hello, I would like to know if someone could help me with respect to this issue of the credits for reference since they did not give me one: thinking_face: according to I read, if you used the mobile before opening some other ibotta account, they will not give you the credits of the new user, Someone that if I get out of doubt please, I thank you very much. CHEERS

mmoore01
Deal Master

If you made an online purchase before you became an Ibotta user, you would not get credit for the rebate on that online purchase.

To qualify for an online rebate in Ibotta, you must either go through the Ibotta App to the retailer's website or use the Chrome extension after signing in.

You can also get your Ibotta rebate if your ibotta account is linked to those retailers that allow this.

Check the Ibotta app for what is required since each retailer is different.

Si realizó una compra en línea antes de convertirse en usuario de Ibotta, no obtendrá crédito por el reembolso de esa compra en línea.

Para calificar para un reembolso en línea en Ibotta, debe ir a través de la aplicación Ibotta al sitio web del minorista o usar la extensión de Chrome después de iniciar sesión.

También puede obtener su reembolso de Ibotta si su cuenta de ibotta está vinculada a los minoristas que lo permiten.

Consulte la aplicación Ibotta para saber qué se requiere, ya que cada minorista es diferente.